Musaca de vara

Ingrediente:
  • 3 dovlecei
  • 6 rosii
  • 1/2 kg ardei grasi
  • 3-4 cepe
  • patrunjel
  • marar
  • sare
  • piper
  • optional usturoi
  • cascaval pentru gratinat
Mod de preparare:
Am folosit o tava teflonata, pe fundul careia am pus un strat de felii de rosii; apoi un strat de ceapa; un strat de dovlecei taiati in lung; ardei gras, taiati pe jumatate; am continuat cu ultimul strat de rosii, peste care am pus o lingura de ulei, sare si piper si le-am dat la cuptor, la 200 grade Celsius, pentru vreo 20-25 de minute. Am tocat marunt verdeata, pe care am presarat-o deasupra; am presarat din belsug si cascaval ras si am dat musacaua din nou la cuptor, pentru inca vreo 10 minute

0 Comments:

Trimiteți un comentariu

 
  • Retete usor de Gatit © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes