Rosii umplute cu granule de soia

Ingrediente:
  •  4-5 rosii frumoase, rotunde si mai marisoare
  •  200-300 gr piept de curcan (eu am avut 3 snitele)
  •  un pumn de granule de soia
  •  1 ou
  • 1 ceapa potrivita ca marime
  •  4-5 catei de usturoi
  • jumatate de dovlecel fraged
  •  100g cascaval (optional)
  •  2 linguri de orez
  •  sare
  • piper
  • busuioc
Mod de preparare:
Rosii umplute cu granule de soia sunt o mancare de post delicioasa. Pentru aceasta reteta de post va trebuie un pumn de granule de soia. Am pus granulele de soia in apa si am oprit dupa ce a dat in clocot, lasand-o sa se inmoaie. In acest timp am pus carnea de curcan si cascavalul in robot si le-am maruntit. Dovlecelul, ceapa si usturoiul le-am taiat cuburi mai mari si le-am mai mixat putin, cat sa mai aiba textura. Soia bine stoarsa am amestecat-o cu oul, sarea, piperul, orezul, 2-3 frunze de busuioc proaspat si compozitia tocata si am dat-o apoi deoparte.
Rosiile le-am decapitat si am scobit cu o lingurita miezul, pastrandu-l pentru sos, apoi le-am umplut cu amestecul gata pregatit, asezand la final si capacelele.
Am scos vasul de pamant si am amestecat in el miezul de rosii maruntit, impreuna cu o lingura de faina (eventual 2 daca vreti sosul mai legat), usturoiul, alte 2-3 frunze de busuioc rupte, un strop de ulei, sare si o cescuta de apa.
Rosii umplute cu granule de soia se dau la cuptor o ora, la temperatura de 180C.

0 Comments:

Trimiteți un comentariu

 
  • Retete usor de Gatit © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes